Klappar mig själv på huvudet lite ;)

Idag började jag ju att ändra mina matvanor lite , sakta men säkert ska man väl göra det
så det inte blir en chock för kroppen .
Men jag har ätit väldigt lite kolhydrater ( finns ju i det mesta men uteslutit ur maten så gott det går iallfall ).
Handla lite innan också & så förbi LIDL för ägg & kvarg , jag avskyr kvarg i vanliga fall men dom hade jordgubbssmak på en & det smakar riktigt gott faktiskt & det kostar ju ingenting där ju ;)

Just nu slöar jag framför datorn & känner att kroppen skriker efter socker men det får man leva med.
Älsk bygger ihop en blockhylla till Ä´s sovrum , dock har han strulat till det lite så han får börja om haha .
Imorgon ska jag ordna därinne iallfall & förhoppningsvist blir det bra , men får nog bli en tur till IKEA
i veckan för lite små saker & så .











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?