Mat på gång.

Maten står på spisen & alldeles strax så slutar maken .
Barnen sover , Ängla fick sova en stund för hon var övertrött & det är aldrig bra .
Längtar just nu till den 20 för då dimper Fitness magazine ner i brevlådan &
jag älskar att läsa träningstidningar.
Ger bra inspiration inför gym starten :)
Ska ju sätta igång med att utnyttja mitt gymkort så fort jag kommit igång lite
här hemma , enda tråkiga är att man kommer vara iväg hela kvällen eftersom
det ligger i Helsingborg & bussarna går ju inte allt för ofta & tar trehundra år haha.
Men vill man vara fin får man lida lite också .

Idag blir det köttgryta till middag , självklart hoppar jag riset till & funderar på om jag
ska koka lite grönsaker eller om det räcker med grytan .
Imorgon måste jag traska ner till Lidl & köpa mer kvarg .

Har funderat hela tiden på om jag ska försöka räkna kcal samtidigt som jag utesluter kolhydraterna men jag orkar faktiskt inte stå & väga allt , det är pisstråkigt & jobbigt när man lagar middag till en hel familj faktiskt.
Men det får jag klura vidare på faktiskt :)

Nej nu ska jag väcka Ängla & sätta på riset .
Hörs nog senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?