Precis som en söndag ska vara.

Idag gick min fina man upp kl. 6 & började tvätta medan en annan låg & gotta sig i sängen .
Fick sova till 9 tiden sen blev det lite frukost & mys .
När barnen somnade slocknade även jag & sov ett par timmar .

Blev på med kläder & packa in ungarna i bilen så blev det lite mat hemma hos mina föräldrar ,
sen efteråt blev det hem till svämor för att ta en kopp kaffe & hämta Änglas sandlera ;)
Kom hem för en liten stund sedan , lillen sover i vanlig ordning vid denna tiden & Ängla är påväg
att slockna sen blir det bara att mysa i soffan & ta det lungt.

Är fortfarande förkyld så jag är verkligen inte på topp.
Ska fylla i ansökan till skolan & så också , måste komplettera med lite kurser innan jag är färdig undersköterska
eftersom dom i Landskrona inte kan fixa fram papper till mig som dom egentligen borde kunna men det gör inte så mycket , plugga är roligt speciellt när det är ämnen man gillar :)

Nu ska jag avrunda här men lär skriva lite mer sen .

Imorgon kör det igång & jag är peppad  !!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?