Godmorgon !

Nu har jag hunnit vara uppe ett tag & mår bättre idag , nu har det övergått till att varenda muskel i
kroppen säger ifrån & det gör ont i hela mig när jag andas men det kan jag leva med
så länge jag inte kräker & mår illa , jag har ju redan fått det slaget i huvudet hur kassa muskler jag har
så det är inte konstigt att dom tar stryk för minsta lilla.

Igår kom min kärlek hem ♥
Anar ni hur skönt det var att få hem honom igen ?
Barnen blev glada dom med fast Ängla var lite anti honom först eftersom han kom hem med
plåster på sig efter sticken & hon avskyr plåster mer än allt annat & ryggar tillbaka
om hon ser det oavsett vem det sitter på .

Hon somnade lite senare än vanligt & vaknade precis när vi skulle lägga oss
så hon sov inne hos oss för hon skulle ju absolut inte sova i sin säng.
Men huvudsaken var att hon somna iallfall .

Nu ska jag hoppa i lite kläder & ungarna ska hoppa ur pyjamaserna .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?