Mina huliganer <3

Jag skriver inget vidare men vi får väl se om det blir lite ändrig på det.

Igår eftermiddag somnade Kelian 16.00 & då somnade han för natten & vaknade först 7.30 i morse.
Han är en kille som uppskattar sömn precis som sin mamma haha.
Hjärtat mitt väckte mig strax innan 8 & så åkte han till jobb & jag åt frukost. 
Nu är vi i barnens sovrum ( dom har ett lekrum & ett sovrum , i sovrummet är det mest böcker & pyssel )
Ängla ritar lite & Kelian bråkar med henne mellan varven , han älskar att få sin syrra att gapa som en tok
för att sedan bara garva åt henne , syskonkääärlek haha.

Det blir ju lite "tjafs" mellan dom men det är ju rätt oskyldigt om man säger som så,
men igår fick han en lekspis över sig så han slog läppen men hurvida det var medvetet vet jag inte riktigt.
Men det gick bra trots allt :)

För varje dag som går så ser man hur bra dom leker ihop faktiskt , Ängla brukar läsa för honom,
laga mat med och till honom , hon älskar sin lillebror & är rädd om honom förutom då han går henne för
mycket på nerverna . 
Han är ju en rejäl kille så han är ju stark som tusan & kan dra ner sin syster i golvet & drar henne
i håret ,  tack o lov är hon inte håröm som mig ;)

Just nu sover mina småttingar , Kelian somnade redan kl. 10 igen så jag misstänker tänder eller
att han är påväg att bli sjuk men vi får se, han kanske bara är inne i en riktig sovperiod just nu . 

När kidsen vaknat ska jag slänga i dom lite lunch sen blir det ut i trädgården, vädret ser lite osäkert ut
så vi får väl se om det kommer något regn . 
Annars blir det bara städning som alla andra dagar & så tänkte jag fixa lite trolldeg & pyssla med i eftermiddag.








Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Nawh :) så söta dom är!

2011-05-05 @ 14:12:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Cissi

Söt bild..:)!

Hör gärna av dig, är jag från familjeliv. Kanske ses vid perslund snart?

2011-05-06 @ 20:40:52
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

SKulle beställt den som fanns förut men dumma jag struntade i det :( o nu är den borta

2011-05-07 @ 11:59:00
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: melinda - mamma till Nova

jätte söta barn :)

2011-11-05 @ 00:09:35
URL: http://melindajohansson.myshowroom.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?