Mitt stora hjärta !



Ängla åkte precis med mormor , saknar mitt hjärta redan trots att hon varit ett monster hela veckan
& trotsat som tusan haha.
Hon var så lycklig för hon skulle sova hos mormor & morfar & packade sin väska & slänge på sig sina skor
när min mamma ringde & sa att hon var påväg .
Så nu har jag bara en knodd hemma & det känns ju lite märkligt !
Nej nu vaknade lillbuddha så nu ska han få lite lunch , blir en del uppdateringar sen .
Blogglusten kastade sig över mig vettni ;)








Postat av: Erika

Vilken sötis! :)

2011-07-07 @ 18:25:59
URL: http://www.mylittlewords.se
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Tack snälla!

Och vilken fin blogg du har & kidzen så sööta :D

2011-09-25 @ 16:42:34
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?