Gårdagens BM besök & v. 22 :)

Var hos barnmorskan igår , vi pratade lite snabbt ang medicin & annat .
Besöket tog 20 minuter & jag känner att hon är lite smått märklig men samtidigt bra , ja vi får väl se hur det utvecklar sig ...
Hon eller läkaren har ju satt mig på extra ultraljud pga omständigheterna men Bm besöken verkar vara lite oklart men nu sa hon att vi skulle ses varannan-var tredje vecka i fortsättningen .

Sen blev det att ta järnvärdet som nu låg på 111 , togs även blodprov för att kolla mina järndepåer innan jag börjar med järntabletter , ska dit den 8 igen så då har provsvaret kommit så det är inte så lång tid ;)

Hjärtljuden låg på 150 & strax över & liten sparka till dopplern ( heter det så eller är jag virrig?)

Idag går jag även in i v.22 , tiden går super fort & vi har knappt hunnit med !
Men liten sparkar som en tok & nu känns det utanpå magen rätt bra också :) bästa stället är att sparka rakt på blåsan så morsan får springa på toa hela tiden haha <3









Postat av: Veronica, mamma till Nim & tösen!

Åh söta magen =)

2011-11-28 @ 14:13:18
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?