Godmorgon !

Godmorgon !
Idag är jag uppe & studsar tidigt , skönt för jag måste få lite rutiner på mig själv med sömn , mat & aktivitet men det är lättare sagt än gjort ibland .

Gjorde precis scones så nu väntar jag in ugnen , sen blir det god frukost med nybakade scones & marmelad haha.

Jag hoppas medicinen ställer in sig snart , jag växlar i humöret & måendet som tusan .
Ena sekunden är jag full av energi & ska göra allt & andra är jag som en zombie .

Inte nog med det så inför jag snart spegelförbud för jag ser ut som ett vandrande lik men det är nog järnvärdets fel , innan jag blev utskriven låg det på 115 , vid inskrivningen låg jag på 135 tror jag det var & som lägst har jag haft 118 som gravid så misstänker att det gått ner lite till men ska till BM på Torsdag så får jag svaret på det .









Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Tack för att du ville dela med dig av förlossningen! Ska läsa så lite senare idag! :D kram

2011-11-23 @ 10:28:50
URL: http://endenise.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?