Storstädning hemma hos fam. Onttonen !

Just nu är det storstädning här hemma , skönt när det är färdigt.  
Jag har gett mig på barnens lekrum & rivit ut alla leksaker & ska sotera & rensa bort bebisleksakerna som ännu inte åkt bort , lathet kanske haha.
Men det behövs storrensning men jämna mellanrum .
Leksaker är ingen bristvara här hemma om man säger som så !

Ska slänga ihop lite lasange till middag idag tänkte jag , har ett pkt färs som jag tog fram igår så det blir väl passande med lite lasange & så får jag klura lite på vad Kelian ska få eftersom han är mjölkallergiker så får det bli något likanande :)

Ska se om jag inte ska baka lite också , förmodligen lussebullar.
( Jag måste låta galen med allt bakande men för mig är det terapi haha )

Nej nu ska jag ge mig på städningen så det blir färdigt. 
Skriver lite mer senare idag.








Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Förstår att det är skönt att du kan få rätt behandling nu. Och även om det inte är ngt du kommer bli "botad" från så kommer du säkert kunna leva mkt bättre med det nu när du kommer få rätt behandling :)

2011-11-14 @ 15:05:00
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?