Gårdagen

BVC besöket gick bra , nu väger vilde 3265 gr så en ökning på 265 gr , helt godkänt ( de ska öka mellan 200-300 gr/v )
Sen blir man lite full i skratt när den ena sköterskan säger en sak & den andra en annan .
Vår ordinarie BVC sköterska tycker inte vi ska väcka Vilde på nätterna , sover han så sover han & det finns ingen anledning att dra upp honom då .
Medan hon igår sa att jodå han ska väckas för de ska äta var fjärde timma dygnet runt .
Men jag går på min magkänsla & här ska det inte väckas på nätterna , han ökar bra i vikt & vaknar när han är hungrig så varför ska man vänja honom vid att vakna på nätterna då ?

Sen blev det hem & äta lite mat & sen fick vi in & drack kaffe hos fam. Gustafsson/Mårtensson & barnen lekte & Ängla var överlycklig för hon fick leka med NowaLee :)

Tiden sprang iväg så det blev sen kväll för barnen som brukar sova vid 18.30-19.00 haha.

Men det var väldigt trevligt & kul att se deras lille också (skiljer bara ett par dagar)

Nej nu ska jag slänga på mig kläder , ska till allergi läkaren med Vilde nu vid 10 ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?