Söndag , lika sega som alltid ?

Idag är jag allt annat än pigg faktiskt , har haft världens huvudvärk sedan i morse
& sovit dåligt . 
Men fick sova vidare efter Vilde fick sin morgon flaska & har inte gjort så mycket alls faktiskt.
Sen har de andra två huliganera verkligen varit huliganer .
Ängla fick mig att vilja dra av mig håret rent ut sagt , härligt när hon är på sånt riktigt charmigt humör.
Hon vet exakt hur hon ska göra för att jäklas faktiskt.
Just nu är hon inne på att hon bestämmer & hon är vuxen , vi bestämmer ju inte över henne ;)
Och säger man något är man jätte taskig eller dum mm . 

Men trots att hon har sina bus för sig så är hon så otroligt härlig när hon diskuterar & argumenterar för sin sak & alla klockrena kommentarer & svar på tal . Hon är minsann inte dum ska ni veta , ibland häpnas man över att hon är 3 ½ år men har stenkoll på det mesta ;)

Kjelle Banan gör allt som Ängla gör i stort sett , han ser upp till sin kära syster & hackar på när hon gör något & om inte så är hon inte sen med att ropa på honom .
Ni kan tänka er vilken cirkus det kan vara här hemma både med härliga saker & mindre trevliga .

Mina fina barn , hur ska man kunna beskriva hur mycket man älskar dom ?
Oavsett att jag somliga dagar vill sälja dom på blocket & slita av mig håret så är det ingenting i jämfört med
all kärlek & glädje dom ger mig ♥









Postat av: Lina

Haha vad skönt att du också känner igen dig.



Ja vissa dagar får man verkligen slita sig i håret men å andra sidan så uppskattar man de goa stunderna så mycket. De är ju tur att barnen är så förbaskat söta.



Hoppas allt är bra med er! vill passa på att önska en trevlig söndagskväll, hoppas huvudvärken ger med sig! kram

2012-04-15 @ 20:19:54
URL: http://www.linaslycka.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?