Upp & hoppa , sen ner i sängen igen !

Vaknade vid 7 för Vilde började knorra lite & då var det dags för mat .
7 timmars sömn för hans del men tydligen räckte inte det för smurfen för han somnade efter sin flaska så .

Jag har enormt ont i magen , blir inte riktigt klok på det där , ena dagen känner jag inget , andra har jag så djävulskt ont så jag får trycka i mig citodon vilket jag helst slipper .
Så jag dök ner i sängen igen & Danne gick & lämnade Ängla på dagis & Kjelle hängde med han med .

Nu ska jag vila lite & sen göra mig redo för dagen , får se vad den bjuder på :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?