De två demonungarna !

Käre Jesus vilken dag !
Mina barn har verkligen varit som två riktiga demoner som skrikit & bråkat ikapp , gnällt för allt & ingenting & varit allmänt knepiga .
Små ljusglimtar av deras goda humör har jag fått se lite av iallfall .

Hade ju tänkt traska ut en sväng men hoppade det med tanke på att dom varit lite upp & ner & Ängla kändes lite varm men vi får väl se imorgon .

Jag hade tänkt hinna med en massa idag men har haft fullt upp med kidsen så det får vänta , det springer ju inte iväg direkt haha









Postat av: Veronica, mamma till Nim

Kan ju vara bra att packa BB-väskan iaf ;) Jag tycker ändå jag är sent ute.. ingen väska packad.. :P

2012-03-05 @ 19:52:53
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?