En dag i taget.

Idag känns det väldigt tungt , mycket tankar & känslor .
Vänjer man sig någonsin eller ska det kännas såhär i evigheter ?
Vissa dagar känns det som att okej , nu är det som det är & så flyter allt på men så kommer det dagar då allt känns övermäktig .

Men det som inte dödar det härdar helt enkelt , gäller att ha is i magen ett tag till innan man kan pusta ut & få veta vad framtiden ger .

Dagen har bjudit på både goa & glada barn & raka motsatsen till det , lite besök har vi också hunnit med .
Sen har det blivit lite småplockande här hemma , imorgon ska jag möblera barnens sovrum tror jag för den lilla Herren drog ner gardinstången tidigare idag när han vaknade efter sin vila ;)
Så roligt kan man också ha ju .

Nu är det lugnt här hemma & jag ska bara ligga på soffan & hoppa i säng tidigt !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?