Godmorgon !

Så var det Tisdag igen , tiden springer iväg på gott & ont .
Igår hade jag tänkt att komma i säng väldigt tidigt men kom i säng vid 23 tiden & så tog det någon timma innan jag kunde somna men ja , sovit lite i natt iallfall .

Vi gick upp vid 8 idag & sen har vi bara slöat , lekt & ätit frukost .
Just nu kör huliganerna varsin vagn med nallar i & ska till Familia tydligen haha.
Jag tänkte jag skulle dra fram lite kläder till oss så vi är redo för dagen & sen ska jag sätta på musik & dammsuga & fixa diskmaskinen sen blir det att ge sig på barnens sovrum !!










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?