Kan man få ångest för mindre eller ?

Just nu ligger jag i sängen & känner lite små ångest över att jag inte dammsög & tömde diskmaskinen innan jag la barnen .
Grämer mig över att det står lite disk i vasken , hur knäpp i huvudet får man bli .
Men jag har ju min rutin innan jag lägger barnen , att det är undanplockat överallt & dammsugaren får sig en svängom så man vaknar på morgonen utan att se röran som brukar komma strax efter frukost haha .

Aja, det är väl bara att gilla läget det är nog bra att låta det vara så jag kan slappna av lite & sänka "kraven" .
Vissa dagar orkar man ju inte så är det bara .

Men för mig är städning terapi , även om det känns som man är halvdöd så är det så skönt efteråt & man kan pusta ut , sen kan man ju lära sig att man inte behöver städa överdrivet heller !

Nu är det bara den kaotiska klädkammaren som jag ska ta tag i , den går knappt att komma in i pga lådor & annat tjafs som bara är huller om buller efter mitt fina infall för ett tag sedan så jag skulle hitta något ;)

Jättekul inlägg va ?










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?