Man ska aldrig ta något föregivet !

Den senaste tiden har det hänt väldigt mycket, otrevliga överraskningar som slagit tillvaron i bitar .
Livet kan dela ut ordentliga käftsmällar & det blir på något sätt ett uppvaknande & man inser att man aldrig ska ta något förgivet för en dag kan allt förändras .

Trots hårda motgångar så har jag hittat en styrka jag aldrig trodde fanns , man blev nerslagen men man reste sig upp & blev starkare än någonsin .
Det är väl som man brukar säga , allt ont för med sig något gott ?

Just nu känns det som man är i en mardröm som man inte kan vakna upp ur på morgonen , man slås av av att det är den bittra verkligheten men det är bara att finna sig i situationen & göra det bästa av det även om det känns enormt jobbigt många gånger .
Man kan inte trycka på en knapp som snabbspolar tiden eller se in i framtiden.
Så det är bara att hitta nya vägar , använda den styrka som visat sig & stå stadigt !

Jag är lyckligt lottad med att ha fina vänner & familj kring oss som finns där i vått & torrt , det finns nog inga ord i världen som kan beskriva min tacksamhet .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?