Systemkameran är en ny kärlek !

För ett tag sedan köpte vi en systemkameran , min kära man har tjatat om att vi ska köpa en men jag har satt mig på tvären & tyckt att det är onödigt för hur mycket kommer vi använda den ?

Men så köpte min syster en , vilka bilder ;)
Sen släpade jag mig in på media mark för att kolla men det slutade med att ur butiken med en systemkamera !

Vilka bilder det blir , det är sjukt roligt & jag vill lära mig allt jag kan för att bli bra på detta.
Nu har jag kört på manuella inställningar vilket är roligare & man får testa sig fram lite .
Jag är långt ifrån bra men man måste börja någonstans eller hur ?












BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?