Tyst härinne

Och inläggen lyser med sin frånvaro , appen funkar fortfarande inte för mig & det är inte alla gånger datorn sättas på & logga in via safari som nu är trist eftersom det inte går att lägga upp bilder .

Har lite inlägg på gång som rör psykisk ohälsa , något jag gärna vill skriva om , både egna erfarenheter & annat .
Otroligt trött på att det ska hyschas om att man kan må dåligt psykiskt både pga anledningar eller utan .
Vem som helst kan drabbas & det är inget man ska bli dömd för ;)
Jaja , det kommer ...
Ville mest bara slänga in ett litet inlägg som ett livstecken








Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ofta så är det ju skönt att "ventilera" lite :) Är ju därför man har en blogg hehe ;) Ville bara skicka en extra kram :)

2012-06-24 @ 23:59:02
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: L U C Y E W E L Y N

Åh, jag har en sådan dosett men orkar aldrig fylla på den. Kram

2012-06-26 @ 18:46:35
URL: http://lucy-ewelyn.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?