Grillat är gott ;)

Är påväg hem till mamma&pappa för att äta grillat & umgås med la familia .
Solen skiner & man mår så mycket bättre av detta vädret faktiskt .

Idag fick jag sovmorgon till kl. 10 sen kom min fina man in med frukost på sängen , han är underbar <3

Sen traska vi ut i trädgården & så blev gräsmattan klippt . Blev bara kanterna som ska trimmas kvar men det kan man ta senare idag eller imorgon ju :)

Ser fram emot morgondagen , då blir det gymmet på morgonen när jag lämnat Ängla , behöver rensa tankarna & misshandla musklerna lite haha.
Det har ju fått pausa lite med tanke på sjukhusvistelsen men nu är det på det igen :)

Nej nu är vi framme .
Tack & hej










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?