Torsdag

Var iväg på möte i morse & efteråt åkte vi hit till min mamma som var ledig idag :)
Njutit av solen i vanlig ordning , nu ska vi strax åka & fixa lite snabba ärenden & sen hem & rätt ut i trädgården .
Jag tänkte försöka sola lite så alla streck försvinner .
Problemet är att när jag väl börjar bli brun ser jag knappt det själv utan tycker jag behöver bli ännu brunare för jag känner mig som en blekfis haha.

Annars återstår det att se vad dagen bjuder på , har lovat Ängla att vi ska ha picknick vid lekplatsen någon dag så jag funderar på om vi ska försöka göra det idag & ta en lekplats i Hyllinge som verkar lite roligare ;)

( skulle publiceras tidigare idag )










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?