Lax & räksoppa.

Just nu står soppan på spisen & väntas att bli klar.
Får hoppas det smakar bra haha ;)
Inte gjort denna innan så vi får helt enkelt se om det är något att heja för eller inte
men min mage kurrar för idag har det bara åkt ner godis i magen på mig eftersom Snoris fått 6 påskägg under påskhelgen & tja, blir ju päronen som får äta det mesta , hon har fått smaka några bitar & det är ju poppis såklart haha.
Återkommer när mat & sånt är färdigt så ska jag berätta om soppan var godkänd eller inte ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?