Bak & mat. . .

Just nu sitter jag & väntar på att äpplena som står på spisen ska bli mos vänliga haha ,
håller på & ska göra något typ av äppeltjofräs med smördeg.
Gjort en smulpaj också , så idag ligger man i minnsann .
Snart är det dags att sätta igång med middagen också som faktiskt ska bli hemmalagad pizza,
fast nu ljög jag lite eftersom vi ska använda oss av "pizza kit" , fyllningen däremot står jag för .
Blir köttfärs med lite god krydda och ev. tonfisk på en del , vi får se vad man kan hitta på för kul.
Första gången det görs här hemma så det ska bli intressant ;)
Får hoppas det smakar bra iallfall, har smakat en gång tidigare & det var helt ok så vi får hoppas resultatet blir detsamma idag !








Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Äppeltjofräs med smördeg? :P recept tack!

2010-05-20 @ 22:44:28
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?