Så hur går det med vikten ?

Jag har faktiskt slaravt redan , men tant röd behagade att dyka upp efter graviditeten & därmed
kom världens jävligaste magont så motion var uteslutet & lite svullande blev det trots allt.
Men nu är det på det igen & sätta fart .
Dock har jag inte vägt mig denna veckan , det känns rätt meningslöst när jag slarvat & hållt på .

Men förhoppningvis så pekar det neråt trots allt  ( drömma kan man ju )

Just nu äger jag två gymkort , nödvändigt som bara den så den ena ska sägas upp.
Och så ska jag minsann sätta fart på cyklen en stund på morgonen & kvällen så ska det nog brännas lite fläsk .

Kommit underfunn med att min man är för snäll helt enkelt, jag får dagligen höra hur vacker jag är &
det gör ju att jag någonstans blir lite latare för då kanske det trots allt inte är så hemskt som speglen visar ?
Nu ska ni inte tro att jag gör det för min mans skull för det är för min egna !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?