Dagens lunch !

Känner mig riktigt duktig som ätit lunch , brukar aldrig det så det tog emot lite att få i sig det.
Vid 11 började jag koka kycklingen sen skötte sig ju resten själv så det blev klart lagom till lunchtid .
Idag blev det , kokt kyckling, ris, grönsaker & sötsursås.
Fick order om att äta lite kolhydrater till lunchen så det blev lite ris & sen lite onyttig sås
men inbillar mig att håller jag mig inom ett visst antal kalorier spelar det ingen roll ;)

Nu ska jag ta en kopp kaffe & vänta på att kidsen ska vakna så ska dom också få lite mat i sig.
Ängla har varit utan blöja hela dagen & sover utan nu så vi får se om hon lyckas kissa i soffan
eller om hon vaknar till innan det sker .

Mår inget vidare idag direkt, illamående & jäklig så jag väntar in magsjuka jag med
som resten av världen typ :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?