No pain , no gain .

Ängla är med systeryster även kallad gudmor Fia & kikar på djuren i Ä-holm & Kelian sover.
Så nu passar jag på att skriva mina fina listor , jag ska starta vikt tjafset på Måndag igen,
nya friska tag & denna gången ska det inte ges upp i vanligt ordning.
Är inte många kilo det handlar om egentligen , 6,9 kg för att vara exakt . 
Nu jäklar är det dags att ge upp dom dåliga vanorna & soffsittandet , nu ska målvikten nås
om det så krävs att jag ska gråta blod !

Ska hänga det på kylen så jag inte kan missa dom , sätta upp en gammal bild på mig själv
så jag ska få ångest till tusen om jag rör något ätbart jag inte borde . 
Sen ska jag ordna busskort så jag kan åka in till gymmet så har jag inte den ursäkten . 

Ja nu får vi väl se hur länge denna motivationen håller sig uppe , men jag får väl
sparka mig upp på benen varje gång jag är påväg att bli förslappad & lat igen . 
Jag har varit onöjd allt för länge nu & har jag gått ner så pass mycket redan kan jag ju knappast
bara ge upp helt & hållet nu när jag är så nära målet ?!










Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Håller med dig men samtidigt blir jag arg över dom som hetsade honom att fortsätta

2011-06-09 @ 14:01:34
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hej fina och tack för din kommentar.



Hur mår du? Krama

2011-07-07 @ 22:10:08
URL: http://salkert.se
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Nämen ush då, får man fråga vad läkarbesöket gäller?



Stundvis jättebra och ibland smärtsamt, som livet alltid är, fast mer intensivt.



Kramar

2011-07-07 @ 22:37:08
URL: http://salkert.se
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring

Vad kul att du är med och tävlar :)

2011-11-01 @ 08:24:09
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?