Fredagen den 13:e

Återstå hur denna dagen blir om man är förföljd av otur hela dagen eller kanske tvärtom ?

Inatt vaknade Vilde vid 4 tiden för lite mat, dock tyckte han det var läge att vara vaken en stund & en annan var mer död än levande .
La mig ute på soffan & sen slocknade vi men har legat helt galet så nu känns det som jag blivit överkörd av ett tåg !

Idag blir lilleman 2 veckor !!
Sjukt hur fort tiden går faktiskt .

Just nu så sitter jag i soffan med Vilde i knät & resten av fam Onttonen är & duschar .
Ska baka lite sen i den nya maskinen som för övrigt var roligare med massa tillbehör :)
Enda skillnaden var att bunken är lite mindre men det kan jag leva med haha.

I eftermiddag ska vi hämta Linn , något Ängla & Kelian ser fram emot , syrran är ju bäst såklart .

Annars så händer det nog inte allt för mycket , jag är helt slut efter natten ( pinsamt egentligen med tanke på alla som går upp flera gånger om natten med sina små & jag gnäller för han vaknade lite tidigare eller ja , han var vaken ett tag )

Bjuder på två bilder på smurfen <3










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?