Godmorgon !

Blev upp & hoppa tidigt idag för Ängla skulle till dagis & ville att Vilde skulle hänga med så hon fick visa upp honom.
Men har en annan kille här hemma som är skitarg för han är hemma med mamma , men vi hittade inte det andra regnskyddet så det fick bli så idag .

Jag har placerat rumpan i lekrummet & lagar mat i min ensamhet medan Kjelle ena sekunden asgarvar åt mig & andra arg så står han hon trycker runt hörnet ;)

Ska slänga på lite kaffe & få i mig lite frukost tänkte jag sen hoppa in i duschen så är jag redo för dagen .
Blir att handla lite , ett måste om jag ska börja äta lite annorlunda & sen i eftermiddag kommer mamma & så blir det BVC för vägning :)

Bild på min fina trio häromdagen <3









Postat av: Veronica, mamma till Nim & tösen

Vilken fin bild på trion :)



8 dagar till BF..



Jag LÄNGTAR! Hur man nu kan längta till en förlossning, huuuujedamig.

2012-04-11 @ 09:23:03
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?