Lördag

I morse vaknade Vilde 8.00 ungefär & ville ha lite mat i magen , då var det 8 1/2 timma innan dess han åt så han var hungrig som tusan & somnade om nöjd & belåten & sov till halv 12 :)
Nu har han varit vaken en liten stund , fått lite käk & nu myser han hos sin stora storasyster ;)

Jag ska hoppa in i en dusch & göra mig färdig för att åka på kalas om ett tag .
Kidsen ska vi också fixa till lite & åka förbi Väla .

Annars bjuds det nog inte på mycket mer idag , lite tvätt i tvättstugan så tvätthögen försvinner helt , vi tvättar hemma varje dag men i samma takt så växer tvättberget , så då passar det bra att ha en tvättstuga så försvinner allt på en gång innan det byggs på igen haha .
Det lilla Herren i huset ( läs: Kelian ) förbrukar ex. antal ombyten varje dag ;)

Igår grillade vi , riktigt gott & så var svåger m. Familj här , trevligt som alltid !

Nej , duscha var det haha









Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: åh tack :D då har jag lyckas :D

2012-04-14 @ 21:33:12
URL: http://endenise.se
Postat av: Lina

Haha vad är det för liten hustomte som fyller på tvättkorgen medan man sover, tycker seriöst jag inte gör annat än att tvättar, men tvättberger minskar aldrig, haha. Hoppas allt är bra med er! kram

2012-04-14 @ 22:37:52
URL: http://www.linaslycka.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?