Skit maskin & kanelbullar

Jag har bakat kanelbullar & idag skulle jag inviga min köksassistent men den skitsaken fungerade inte som den skulle så ska strax åka & lämna tillbaka den & byta mot en annan , obh nordica är världens skit helt enkelt !
Snacka om att jag blev besviken , men nu blir det en annan så får dra igång ett bak till sen :)

Mannen & barnen kom hem lagom till de första var klara så dom var glada iallfall haha.
Vilde ligger & sover i vanlig ordning men var faktiskt vaken en stund innan så man har fått mysa lite med smurfen <3

Nej nu ska jag slänga på mig lite kläder , trippar runt i joggningbyxor än .









Postat av: Jannika mamma till bönan och limpan

åh! vill. ha. kanelbullar. :P

2012-04-13 @ 12:51:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?