Började dagen med en morgon promenad

Hoppa ur sängen 7.50 ungefär & fick skynda på med kläder & fixa till mig för att gå med Ängla till dagis & vara där 8.15 ;)
Tur man bara har några minuter dit.

Sen fick jag på en långpromenad & det var riktigt skönt att börja dagen så blev 7 km om man räknar med dom metrarna från oss till dagis också , satte igång appen därifrån nämligen .

Var varm & gott kan jag lova :)
När jag kom hem blev det frukost & kaffe i trädgården , säger bara en sak müsli är fasen riktigt äckligt så det blev inte helt uppätet faktiskt men blev mätt iallfall .
Snart är det dags att äta igen haha

Mamma har varit här en sväng också , trevligt som alltid !

Nu ska vi strax hämta Ängla sen handla lite kvickt sen ta vara på solen .
Blir väl att grilla idag också :)

Sen ikväll är det dags för att träna , ser jag fram emot .









Postat av: Cissi- Ensamstående mamma till Wictor

Nej det funkade inte då den 30e, störigt. Så de frågade mig om jag ville flytta fram det till den 1 juni. Men ja, jag vet inte. Har ju börjat nu, men vill ändå vara med o tävla. Det är ju en liten morot liksom.



Har du smör på dina knäckisar??

2012-05-02 @ 15:08:13
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Lisa

Müsli som är sååå gott :-D

2012-05-02 @ 18:24:02
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?