Fitnessfighten , motiverad till tusen !

Idag började månadens omgång av fitnessfighten .
Jag hade tänkt köra i Juni men i sista sekund bestämde jag mig för att köra direkt & hoppas kroppen gillar läget med träningen .
Nu är det en morot att det finns något man kan vinna förutom att man blir lite nöjdare & piggare & det sporrar ju en hel del .
Sen känns det ju lagom bortkastade pengar om man inte följer detta ;)

Jag hoppas detta ger resultat , jag ska ge allt & verkligen inte gå ifrån kost & träningschema hur lockande det än kan vara ibland !

Är väldigt taggad & min kära man peppar mig & det gör en hel del såklart .
Sen är det ju avvänjning för kroppen att komma ifrån allt onyttigt man trycker i sig på kvällarna för man ätit dåligt under dagarna .

Tog förebilder igår , käre Jesus vad man ser ut , bara att dra fram dom när man känner att man inte orkar kanske ?
Usch ja , dags för lite förändring nu.









Postat av: Cissi- Ensamstående mamma till Wictor

Kul. Det jobbiga för mig är att jag tex inte kan göra dagens träning, 15 min löpband och 10 min rodd =/. Så får köra resten av övningarna.

2012-05-01 @ 08:54:53
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Cissi- Ensamstående mamma till Wictor

La du upp dina bilder igår på hemsidan?? Funkade det för dig??

2012-05-01 @ 22:10:49
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?