Fitnessfighten !

Nu har jag håll på med deras tränings & kost schema sedan i Tisdags .
Idag visade vågen - 2,5 kg & -4 cm om midjan .
Behöver jag säga att jag är nöjd ?
Jag är stolt över mig själv att jag hållt mig med träning & kost .
Min stora last var ju allt skräp jag åt om kvällarna , då satte sötsuget igång för jag ätit för liten under dagen men nu så :)
Jag har känt sug såklart , kroppen är väl i chock över att inte få socker i sig men har hållt mig & tagit något nyttigt istället .
Gymkortet var den bästa investeringen på länge , det är så jäkla härligt när man är klar & känner att man presterat något .

Ska fixa mig cykel idag också så jag kan cykla ner så slipper mina behinnor protestera allt för mycket kanske ;)

Nej dags att äta lite ( igen haha )










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?